Skip to content

Media i reklama w agencji interaktywnej

Fotografia produktowa we współczesności przy tak wielkim obłożeniu rynkowym tej branży wymaga dziś specyficznych i oryginalnych rozwiązań.
Zawsze na początkowym etapie planowania tego, jak ma zostać zrealizowane docelowe zdjęcie każdego produktu, bardzo istotne jest jak najlepsze, bliskie zapoznanie się z daną marką. Musimy wiedzieć czym się zajmuje, co ją wyróżnia, co ma charakterystycznego lub też, co łączy jej produkty. Dzięki temu będzie można robić zdjęcia wedle jakiegoś klucza. Przykładowo, jeśli jest to marka związana z obuwiem sportowym, można zrobić ekspresyjne zdjęcia pokazujące dynamikę obuwia, co przekłada się na specyfikę marki. Jak osiągnąć dynamikę zdjęcia? Można to zrobić w sposób bardzo prosty. agencja interaktywna poznańPrzedmiot ustawiony po przekątnej obrazu już zyskuje dużą dynamikę.
Takie przemyślenie układu produktów na zdjęciu ma wpływ także na marketing danego przedmiotu. Na tym polega fotografia biznesowa. Jej zadaniem jest uatrakcyjnienie przedmiotu, pokazanie jak największej ilości jego zalet, tak, by przyciągał uwagę oglądającego. Oglądający jest potencjalnym klientem, także bardzo ważne jest, aby wzbudzić w nim odpowiednie emocje fotografią. Nie jest to zadanie łatwe, ponieważ na rynku reklamowym istnieje już bardzo wiele bardziej przyciągających uwagę sposobów na prezentację przedmiotu. Jest to na przykład film czy animacja. Nieruchome zdjęcie ma słabszy przekaz, ale nie znaczy to, ze jego pozycja jest z góry przegrana. Agencja interaktywna właśnie tym się zajmuje. Tym, by jak najbardziej ściągać uwagę klientów na swoje produkty. Na zdjęciach można zastosować zasadę kontrastu, lub wielości kolorów. Wszystko, co kolorowe, przyciąga uwagę. Można także korzystać z efektów świetlnych, które mogą podkreślać wiele walorów naszego produktu. Zdjęcia wykonane nawet słabym sprzętem zawsze da się podciągnąć jakościowo w programach graficznych. Zwiększyć kontrast lub natężenie kolorów. Sposobów jest wiele. Najbardziej jednak liczy się kreatywność i oryginalność, dwie bardzo ważne cechy w tej dziedzinie.

Zobacz polecane: Wszystko o landing page.